good old times :)

Jag sitter och kollar på gamla filmer, sånna där som är på mig, mina syskon och mina barndomskompisar ni vet :) Så himla kul är det och gud vad liten man har varit en gång i tiden hihi. Just nu är det en film från 94-06-24 och jag sitter och äter på något äckligt haha.. dock så blev jag ifråntagen mitt fynd, lite elakt kanske :/ Åhh vad jag saknar tiden när man var sådär liten! Inga bekymmer, ingen stress, ingen oro för framtiden.. gudja om man kunde uppfinna en tidsmaskin.. jag skulle bjuda högt!
Idag har jag hur som helst varit i skolan, som alltid. Försov mig i morse så det blev lite stressigt men jag hann precis med bussen bra som jag är höhö. Sen har jag även ridit Roxane! Variera mellan tre olika ställen (vägen, ridbanan och ett gärde) eftersom vädret inte tillåter något annat, usch vad jag hatar detta eviga regn! Menmen, nu ska jag kolla en stund till och sen ska jag väl leta fram en bikini inför morgondagens simning på idrotten.. fy. Får nog tillbaka engelskaproven imorrn också, hoppas på VG eller MVG ofc men blir nog nöjd så länge jag inte är underkänd.. men nu blev det lite spännande på tvn så jag får slita mig från datan en stund :)
Här har ni en liten muppbild på mig, Julia och Linnea! Vi äger helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0