we like it

Mjuktisbyxor, tofflor och en skön soffa äger mig just nu!
Jag hade att välja på sovmorgon, specidrott eller egen träning den här morgonen. Vad tror ni jag tog? Egen träning ofc. Så jag var i stallet 07.00 och därefter red jag Roxane och mockade hennes box samt två spiltor. När allt var färdigt gick jag ner till stugan för att duscha och göra mig lite fresh inför skolan. Jag ångrar verkligen inte mitt val den imorse för jag var supertrött efter skolan och då var det så himla skönt att veta att jag redan har gjort det jag ska.. Det stod praktiskt taget mitt namn på soffan när jag kom hem haha!
Nu håller mamma och syster på i köket, dom gör tacos! MMMMMMM va gott det ska bli! Sen ska jag trycka i mig blåbärspaj och glass också :) Jag rullar väl till skolan i morgon eller något.. (y) Nej jag måste vara i toppform tomorrow för då ska jag sno alvins vantar - FETT sköna är dom! :((

Är det förresten någon mer en jag som stör mig på tonårsgravidreklamerna på MTV? Jag förstår inte utbudet typ? Vill dom att man ska bli på smällen när man är 15 år bara för att köpa dom där grejerna? Eller är det bara lite practical joke dom kör med för att fylla ut reklamluckorna? Jag tycker iaf att det är sjukt vilket som.

Nu ska jag fortsätta med min slapparkväll och glömma allt om läxor, prov osv.. det börjas igen nästa vecka så man får ju passa på medans man kan ;)

En kul grej förresten... Julia och jag satt och kollade i veckorevyn och upptäckte då att Hakim är galet lik killen till höger.. som btw kommer döda mig när han ser det här, hoppas han någon gång förstår ironin i det hela (a) PUSS


vi gillar detta (y)


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fan vad du är kung

2009-11-11 @ 22:11:31
URL: http://juliaalmen,blogg.se
Postat av: ellen

HAHAH, så jävla söt!

2009-11-12 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0