Brrr it's cold in here

Det blev en kort dag idag. Åkte till skolan och var med på engelskan & historian men sen åkte jag hem. Ena anledningen var att jag hade tre timmar hål och sen EN lektion.. ovärt. Och andra anledningen var att jag faktiskt mådde lite dåligt, ont i halsen och hängig. Så jag gick helt enkelt och pratade med våran mattelärare och han förstod. Han är riktigt bra btw :)
Hemma tog jag det bara lugnt och försökte vila upp mig inför kvällens träning men nej.. då får jag ett sms om att tränarn är sjuk så det blev inget. Åkte ändå till stallet och hjälpte till med barnen en stund i kylan, burrr va kallt det var. Jag har fortfarande inte tinat helt så min kropp längtar verkligen efter en varm dusch, precis vad jag ska göra nu. Efter det ska jag pluggeliplugga och vila. Får väl hoppas att jag inte blir sämre. Lite surt att få svininfluensan innan vaccinet är på plats haha ;) Just det.. jag har bestämt mig för att ta vaccinet! Vad har jag att förlora liksom? Förutom allt snack om att nervsystemet sabbas, att man hamnar i koma, att man blir förlamad osv.. jag tar en risk! Tror ni på allt snack gällande influensan och vaccinet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0