back on track

Trött tjej tillbaka i skolan igen.. allt är som vanligt. Gå upp tidigt, släpa iväg sig till bussen, sega sej igenom dagen och sen åka och rida, eller som jag gjorde idag, åka hem till soffan :) Ibland får man ju faktiskt ha lite segardag. Speciellt när man har haft lov i en vecka och sen två idrottslektioner första dagen! Ska förresten göra lite nytta och plugga lite spanska sen också.
I morgon har vi temadag så då ska jag och herrskapet vara här i Askersund. Med "herrskapet" menar jag Julia, Jonathan och Linnea och med "här i Askersund" menar jag att jag får sovmorgon wihu. Vi ska gå till skolan och försöka intervjua lite elever och sen ska vi även försöka få några intervjuer på stan. Till turistbyrån ska vi också haha.. och så måste vi äta nån stans också. Aja det blir säkert asbra! Och vi brukar ju ha roligt tillsammans också så jag är inte orolig ;) Det blir vad man gör det till right?

Mitt lov har förresten bestått av en massa ridning (ofc), kompisar osv. Har varit jätteskönt verkligen så jag hade inte haft något emot en vecka till.. dock var det kul att träffa alla i klassen igen :) 

Nu ska jag försöka fixa i ordning lite käk för jag börjar bli hungrig.


söthästen :))<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0