allébesök&stugmys

Igår åkte jag och min vän Sanna in till hallsberg/allé för att spana in folket som kommer gå samhällsprogramet :) Måste säga att alla såg trevliga ut minsann så det blir förhoppningsvis kanonbra det här. Längtar som bara den till gymnasiet! Missta mig inte nu, jag kommer sakna min klass, endel av dom iaf, mycket men jag är pigg på förändringar och att träffa nya människor.
Efter allébesöket åkte vi till stugan och där hade My redan fixat mat åt oss, gott vare också :) Sen tog vi det lugnt och snacka lite, åt lite godis och hade allmänt trevligt helt enkelt.
Nu sitter jag och väntar på att min mamma ska komma hem med min nya dator haha! Det var på tiden att den kom tycker jag.
I morgon är det iaf skola igen men sen på kvällen är det träning *tummen upp*. Roxane är helt klart det bästa som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0