9 år avslutade.

Why do all good things come to an end?
Kan fortfarande inte förstå att vi aldrig kommer att komma tillbaka till våran klass igen.. att det inte finns något mer 9f :/
Den senaste tiden har jag bara längtat efter att sluta för de har varit så mycke skit o så, men nu när vi väl har gått ut 9an så vill jag tillbaka haha.
Dom här tre åren med klassen har varit bra och dåliga men för det mesta bra och jag kommer att sakna alla otroligt mycket.
Avslutningsmiddagen var bäst :D Så jävla kul hade vi, alla 9or på skolan. Alla dansade sönder och skrek hela tiden ;) Jag, Elise och Emilia tog modet till oss och dansade en ah.. lite annorlunda dans? Tänker inte ens försöka förklara den haha men det var kul :)
Dagen efter var det då skolavslutning.. Jag hade lovat mig själv att inte gråta men det gick inge bra :/ Elise började gråta i kyrkan och då kunde ingen hålla tillbaka tårarna. Trodde jag skulle bryta ihop på trappan sen också men då hade tårarna tagit slut x)
På kvällen blev det utgång med Sanna, Linnea och Johanna :) Även om Linnea och Johanna åkte hem efter en stund så hade Sanna och jag skapligt kul ;p Umgicks med folk osv.
Igår var det sista natten med gänget också. Var lite nervös inför alkokontrollen men jag klara mej :) Först gick vi mest omkring där på skara och åkte lite saker o blev blöta.. inge vidare faktiskt. Blev bättre på kvällen iaf vill jag lova.. mycket bättre :p
Sov till 12 idag och sen åkte jag iväg till stallet en sväng.. kom nyss hem (: Nu ska jag byta om lite snabbt och sen åker jag ner till moster en sväng.


avslutningsmiddag, tjejerna från 9f <3

avslutningsmiddag, Micke och jag (ful bild på mej) ;)

avslutningsmiddag, som sagt.. dansen. Men kolla hur många som hängde på sen? ;)

skolavslutning, trappan <3

skolavslutning, Jessica, Lisen och jag <3

skolavslutning, lillebror och jag <3

skolavslutning, skrindåkning (: <3

skolavslutning, Sanna och jag :) <3

SISTA NATTEN MED GÄNGET <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0