midsommar.

Midsommar firades med dom bästa tjejerna på denna jord. Det blev grillning vid fågelsjön, massor av prat & skratt mm. Väldigt trevligt tycker jag :)
Kom dock lite onyktra människor & näcka när vi åt mat.. haha! Men dom var trevliga dom också ;)
Stackars Sanna drömde nog mardrömmar, hon hoppa till några gånger i sömnen! Lite kul att se faktiskt men tyckte lite synd om henne också :p.
Någon som la blommor under kudden då? Visste ni att från början var det 9 blommer att lägga under kudden, inte 7.
Man ska plocka dom mellan solnedgång & soluppgång, vid en trevägskorsning. Tre blommor  av olika sort från varje dike. Sen måste man komma ihåg drömmen när man vaknar :)
Jag plocka inte några blommor. Kanske var det därför jag drömde att vi snorkla med klassen? ;o haha.
Regnade gjorde det hela natten också :/ Men det är mysigt när det smattrar mot taket :) Fast det hade inte slutat när vi vaknade imorse, usch. Vi övervägde om vi verkligen skulle rida idag när det var så dåligt väder men till slut gjorde vi det iaf :p



Susanna Bäckström

Linnea Pirsech

Johanna Lagerquist

Olivia Karlsson

My Ong

ehm jag.


Kommentarer
Postat av: Mysan ;)

bästa midsommarn ever fan ! måste göras om , men behöver inte va midsommar då xD och du måste skicka alla bilder ! xD <3

2009-06-20 @ 22:44:15
Postat av: ellen

haha håller med :) ahrå ska fixa de ;D<3

2009-06-22 @ 18:38:41
Postat av: ida

Saknar er så mycket! :)<3

2009-07-19 @ 20:49:04
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0