Gotland

Jag har varit dålig på att blogga nu, jag vet. Har inte haft så mycket att skriva :) Men nu har vi iaf varit på Gotland med klassen 2-4 juni. Kunde kanske ha varit lite roligare aktiviteter men annars vare skitkul!
Dag 1:
Vaknade vid 05.15. 07.30 gick bussen till Nynäshamn. Färjan avgick 11.05 från Nynäshamn och 14.25 anlände vi till Visby. Cyklade till stället där vi skulle bo och packa upp mm. 19.00 hade vi någon skyttekamp och på kvällen kolla vi film :)
Dag 2:
09.30 hade vi någon GPS-jakt? Vart att gå omkring i skogen och bli blöt om fötterna.. våran grupp (jag, Andreas, Jesper, Max, Lars, Anna) vann varsin glass.. värt?
13.00 skulle vi prova på en klättervägg haha, jag och Jessica var extremt rädda då båda har höjdskräck men det gick bra :)
19.00 var det team-building - skitkul! Verkligen haha, har inte skrattat så mycket på länge :) Kul att alla sammarbetade också. Kvällen blev lugn med film ;)
Dag 3:
Vaknade 07.30 av att Mia slog upp dörren och skrek att det var frukost, tanken var kill me. 09.20 kom en bil och hämtade våran packning och sen cykla vi tillbaka till Visby och lämnade cyklarna.
Efter det gick vi till Gotlands fornsal och kollade lite och sen åt vi mat. Efter maten hade vi fri tid i ca: 4 h. Då gick jag, Jessica och Lisen och shoppade :)
16.45 avgick färjan till Nynäshamn och efter det åkte vi buss tillbaka till Askersund. Kom hem vid 23.40 typ och då var nog alla skapligt trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0