ttttjja

Åkte ut tidigt till stallet idag & hoppade med min pärla! Gick kanon & det var inga som helst pet eller vägringar på hinder. Hoppade upp till 120 cm sen slutade jag för det var så varmt och då hade hon dessutom varit sjukt duktig. Tänk att den hästen inte kunde hoppa för 1,5 år sedan? Hade jag inte vetat det hade jag inte trott på det heller. Ibland är det mer ett flygplan en häst jag sitter på ;)
Pappa kom och hämtade mig sen. Blev att åka hem & fixa sig lite för sen drog vi till motala och firade min morbror. Där fanns även en glad liten tjej vid namn Felicia (även mitt största fan) som hade gömt sig under en filt i väntan på att jag skulle komma haha. Med andra ord har jag varit barnvakt hela eftermiddagen, åt världens sötaste kusinbarn!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0