flytt :)

Idag har jag varit  så entusiastisk så det är sjukt!
Började dagen med att gå upp kl 08.30 och därefter åkte jag till stallet. Höll lektion för Iris och sen tog jag ut Roxane på en sväng i skogen.
När jag kom hem fick jag och min syster för oss att vi skulle möblera om lite.. vi gick lite överstyr och böt rum ist :) Så nu sitter jag här i ett rum vid garaget som pappa fixade för några år sedan. Jättelitet, jättemysigt, I like it.
Nu är jag dock väldigt trött efter allt bärande av möbler hit och dit men det får man väl tåla. Resultatet har ni här nedan.

Min dressyrtränare ringde förut också och bad mig hjälpa till med hennes hästar, blev superglad att hon frågade. Det måste ju betyda att man gör nånting bra iaf haha.. eller? Blir att gå upp runt 07.00 i morgon bara för det men skitsamma. Jag kan sova på fredag ;) Nu ska jag borsta tänderna och fixa i ordning mig lite, sen blir det nog datan en stund till och sen måste jag sova.





sådär så har ni lite bilder också :) Kanske målar om så småningom men just nu får det vara som det är för jag orkar inte :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0