regn..

Vaknade i stallet som vanligt hehe, hade en supernice kväll/natt igår vid sjön med grillning & nakenbad (a).
Hur som helst så har jag gått omkring hela morgonen och väntat på den där bussen som skulle komma 12.39. När jag kom hem åkte vi ner till båten på dirr med gummiringen och hela köret, gaaah va sugen ja va på att åka den :D:D:D men nä.. för när vi hade kommit utanför hamnen så börja de ösregna, åska & blixtra. Inge vidare att vara på sjön då :/ Om inte annat så äre ju inte helt säkert heller.. Så jag antar att vädret inte ville unna mig att köra omkring som en galning idag :(:(
Hur som helst.. blir det uppehåll ikv så åker vi ut en sväng då :') Vattnet är ju trots allt inte kallt.


bild från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0