igår/idag

igår
Jag åkte till stallet & hämtade Linnea för att sedan dra vidare till jordens outsidersställe.. nämligen svinnersta där Nils, även känd som Linneas pojkvän, Falkenström bor.
Hemma hos Nils befann sig även Micke :D:D åh vad jag blev glad.. har ju inte sett honom sen sista natten med gänget! Vi kollade scrubs och prata endel och sen åkte Micke hem för han skulle repa med bandet. Vi som blev kvar tog en promenad när det för en gångs skull var lite solsken ute.
Efter besöket hos Nils åkte vi tillbaka till stallet och hämtade Sanna för att åka till rönne och köpa godis (a
Åkte tillbaka till stallet igen och hämtade My och sen åkte vi till åsbro och käka pizza & skoja inte att pizzagubbarna där är helsköna ? :o Skrattade sönder haha!
Niklas var med oss hela kvällen sen och vi kollade film (when a stranger calls & hannibal).

idag
Red dressyr med Roxane och hon gick superbra. Sen åkte jag och Sanna hem för vi var hur trötta som helst.. vädret var ju inte det bästa heller.
Pappa kom iaf hem förut och överraskade mig med massa färgburkar haha. Sannas pappa har ju fixat bommar & plankor till oss som vi ska ha till hinder och dom måste ju målas lite fint hihi.. så min kära pappa fick äran att ta hem limegrön, röd, vit, gul och blå färg till oss. Fick även färg till mitt rum så nu är det bara att dra på sej jobbarkläder och börja stänka färg antar jag.
Passar på att skriva ett litet tack till pappa här också. Bäst är han som alltid ställer upp och skjutsar mig till tävlingar, träningar mm. och som fixar hem saker om jag ber om det (y)



will he ever wake up from this nightmare? for him, it's reality..
don't forget that he needs us more then ever
i love you my friend <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0