Tältning :)

Tänkte ta mig lite tid att skriva nu..
Gårdagen var nice. Åkte ut till stallet för att rida mitt brunstiga fuxsto.. behöver jag säga mer? Hon är väldigt jobbig att rida den här tiden och man får ha massor av tålamod på henne. Blir jag sur så blir hon sur och då brukar det inte sluta bra. Men jag ska inte klaga på henne, jag vet ju själv hur jag är när jag inte har "de bra dagarna" haha.. Det går över snart :)
Sanna ville rymma också, till Hjo skulle hon. Hon försökte övertala mig att följa med men jag hade ingen som helst lust att sätta mig på moppen och åka till Hjo så det slutade med att vi tältade mitt i skogen hon och jag.
Ingen trodde att vi skulle våga men jovisst!
Vi somnade tidigt också, Sanna somnade nog innan tolv och jag somnade lite senare. När jag precis hade somnat så kom någon och skrapade på tältet. Sanna vaknade av det och sa:
- Ellen, vi har fått sällskap.
Då vaknade jag också och sa (väldigt irriterat):
- Men Niklas vi vet att det är du!
Till svar fick man:
- Men vafan...
Sen bröt han sig in i tältet, ganska besviken över att han inte lyckades skrämma oss, och började retas ist. Väldigt typiskt Niklas ;) Sanna blev lite pigg och dom började prata.. själv ville jag sova vidare men nej för då började Niklas att kittla mig. Han gick så småningom och då somnade vi om och sov till nio.
Idag red vi ut en sväng barbacka, supermysigt var det :)
Nu ska jag försöka få upp lite hyllor i mitt rum.


Saknar min Anton ;/ <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde säga att Nova bet dej i rumpn x)<3<3

2009-07-26 @ 20:31:56
Postat av: ellen

hahaha ja just de ;)<3

2009-07-28 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0