häärligt regnig dag :)

Har varit ute i regnet hela dagen! Sitter man inne och kollar ut så ser det kanske inte så lockande ut va? Men det var inte så farligt :) Regn är skönt.. men det sabbar dock ridbanan så det fick bli till att rida en sväng i skogen ist.
Inatt ska jag sova hemma, utan kompis eller pojkvän. Har faktiskt inte sovit själv på 3 nätter så jag har jättetråkigt nu :S Man är så van av att ha någon nära dygnet runt när man sover borta hos folk att man nästan blir beroende av det.
Nu i veckan ska jag nog sova ut om dagarna (får la se hur det blir med de) för i helgen ska jag gå upp tidigt tidigt och kolla på Ebba när hon tävlar SM :D Ska bli superkul att se, verkligen. Hoppas många kommer dit och kollar/stöttar/peppar osv. Blir nog värt det :)
Nu ska jag gå in och ta mig något att äta och sen ska jag sova.

på bild: Jag och min älskade pälsboll Nisse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0