en kväll med Eric :)

Nu halvligger jag i min säng med halvöppna ögon och halvsover..
Eric kom förut och det blev en hel del prat och skratt först i mitt (såstädaderumförattjagmålarom). Sen gick vi promenad och träffade David och några andra och sa hej till dom, sen träffade vi Jesper och sa hej till honom också hehe.
När vi kom hem vart vi lite datanördar och om Eric läser min blogg så måste jag bara påminna honom om den sexiga killen höhö ;)
Vid 00.30 åkte vi till Johanna och sa hej till henne.. egentligen åkte vi inte dit bara för att säga hej, men jag fick inte säga anledningen för Eric.. han tycker det är pinsamt ;)
När vi kom hem till mig pratade vi lite till och sen skulle Eric åka hem. Så nu har jag precis varit ute och sagt hejdå till honom! Får hoppas att vi träffas fler gånger i sommar :)
Nu ska jag sova, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0