awesome day :)

Åh va kul jag har haft idag haha! Hade ridlektion för de tyska sommargästerna :D Väldigt duktiga har dom blivit sen förra året måste jag säga, och Kerstin är otrolig på engelska.. fick skämmas lite där när man blev ägd av en 11 åring :$
På kvällen var det min tur att bli bossad över ;) Linnea och jag drajja på träning för Anna Emanuelsson i ösregnet, värt!
Trots det dåliga underlaget och att man var genomblöt, samt det där lilla negativa att jag har ett fuxsto som är i brunst just nu så gick det skitbra :) Jag är supernöjd, verkligen.
Fick förresten lektionen gratis också, klubben sponsra. Ett plus i kanten sådär :)
Och som en liten parantes kan jag även tillägga att Askersunds ridklubb ligger totalt 4 en så länge i laget! Sjukt kul ju haha :D Nu satsar vi på att komma iaf 2a eller 3a.
Men nä, nu är jag fett trött så ska nog gå och lägga mig. Saknar Anton gör jag också :/ Väldigt mycket.. men fick ett supergulligt sms av honom förut så får väl nöja mig med det så länge ;p

förresten.. det här är 100% ella&mysan humor ;) sånt där man kan ha kul åt kl tolv på natten när man är trött :p


Kommentarer
Postat av: Johanan

HAHAHAHAHAHHAHAH! för rolig bild asså! ;D kan ju säga att klockan är 00:50 så du kankse har rätt om att allt blir roligt såhär på kvällen ;)

2009-07-23 @ 00:50:12
Postat av: ellen

hahah så sant ;)

2009-07-26 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0