snö & minusgrader!

Okeeey , nyår kommer antingen att spenderas med julia i hallsberg eller med en fd klasskompis i örebro! Vi får se, hur som helst så blir det nog bra. Jag har även beslutat att inte dricka någon som helst alkohol. Varför ska jag göra de liksom? Ganska onödigt att dricka.. det kostar, man blir full, gör bort sig och så mår man skit dagen efter.. hm. Nej ingen dricka för mig tack, jag kommer ha bäst ändå! :)

Min dag idag.. ja vad kan man säga? Jag började hosta när jag vistades utomhus i kylan så det fick bli att stanna inne i värmen, tråkigt men för det bästa. Jag saknar min plutthäst :/ Men nu sitter jag hur som helst och kollar igenom lite mysiga vinterbilder som jag även tänkte ladda upp här på bloggen, enjoy !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0