pluggisellen!

Varför allt detta plugg?
Jag sitter här med svenska, samhällskunskap och historia & allt ska vara inne nästa vecka! Inte nog med det så ska jag läsa en bok tills på fredag (wOot) och göra en "book report" på den, också till fredan. Och ja, boken är på engelska. Sen har jag spanskaprov nästnästa vecka och eftersom jag suger i spanska så ser jag inte fram emot det.. och så har vi matteprov nästa vecka. Så svenska, samhäll, historia, engelska, spanska och matte.. fyfan. Aja får väl glädjas åt att svenskan precis blev klar så jag kan äntligen bocka av någonting från min kilometerlista. Nu ska jag ta en paos och lata mig lite haha.. måste duscha också för jag DOFTAR häst, just det.. doftar, inte stinker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0