och bättre ska det bli.. ;)

Weeeeey , det känns verkligen att det snart är jul! Hoppas bara att snön ligger kvar nu också :D
Och skolan är sjukt slapp dom här sista dagarna. Gjorde mitt sista prov för terminen idag och sen slutade vi för dagen, sköööööönt. Åkte till stallet på dirr och red ut en sväng och sen kunde jag ta samma buss hem som jag egentligen skulle ha tagit.. om vi hade gått normal dag vill säga.
Nu på eftermiddan har jag bakat, eller jag håller på att baka sockerpepparkaka haha.. hoppas den blir godkänd av klasskompisarna bara ;) Vi ska nämligen ha fikastund i stället för matte imorrn. Inte så att jag klagar direkt (y)
Aja, vid halv sju hoppar jag på bussen till bästaste Linnea! Blir att sova där inatt så då får jag lite sovmorgon imorrn också :D
Här är lite bilder från mitt bakande hihi.




erkänn det ser mumma ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0