lucky day every day

Idag och igår har spenderats tillsammans med pälsbollen. Vi har utnyttjat all snö och tränat galopp på fälten wihuu :) Det är sjukt häftigt att bara släppa allting och låta hästen springa fort fort .. och ändå känna att man har kontrollen, mmm det går inte ens att beskriva haha. Antar att ni måste testa det själva för att förstå ;) Själv har jag turen att uppleva det dagligen!

Hur som helst. Nu har all julstress släppt och året börjar dra mot sitt slut. Oj, tiden går alldeles för fort! Kommer bli konstigt att skriva år 10 haha.. och jag kommer defenitivt att blanda ihop datum (10-09-19) ?!? Hmm.. detta kommer bli en utmaning i'm sure. Men ändå.. jag känner på mig att vårterminen + sommaren 10 (ha ha) kommer bli den bästa på länge och jag kan knappt vänta tills div 1 och alla tävlingar kör igång! Jag och Roxane kommer vara taggade till max!

I morgon ska jag först ner och ta kort till mitt moppekort ? Hm.. är inte riktigt säker på vad det innebär men om jag inte gör det så får jag inte behålla min licens så det är väl bäst att görat! Senare ska jag o nåra kompisar ta bussen in till hbg för att möta ytterligare en person för att sen ta tåget in till öret. Vi ska shoppa och kolla på bio :)) Kommer med all säkerhet att bli en toppenkväll :D




Såhär såg det ut när jag och Linnea galopptränade lite igår. Dock var denna omgång lite oseriös så det såg inte ut så hela tiden. Hästarna var iaf glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0