lucia! :)

Kan inte fatta att det redan är lucia och tredje advent! Helt sjukt hur fort tiden går. Inte många veckor kvar tills 2009 har gjort sitt ;) På tal om nyår så har jag fortfarande ingen aning om vad som händer.. jag har lite att välja på men det är svårt haha. Aja det blir med all säkerhet något bra vilket som.
Igår var det luciafirande i Askersunds ridhus. Det var jättefint med alla söta ponnyer & hästar med glitter o tomteluvor. Men William var nog ändå dagens stjärna! Han är runt sex år och sjöng stjärngosse-sången helt själv inför massa folk i ett stort, tyst ridhus. Riktigt modigt gjort :)
Anna Björkman var också en höjdpunkt. Hon hade pimpat sin snygga häst med lampor på benen och manen! I ett mörkt ridhus såg det superhäftigt ut! Sen var det självklart gymkhana också haha. I år var det faktiskt jag som höll i den delen. Vi lånade Willow och Matilda av Jessica och Ebba och så körde vi.. Så himla roligt att bara köra oseriös ridning någon gång. Eller, oseriöst är väl inte rätt ord att använda.. skulle nog mer säga galet kanske? ;) Hur som helst så vann inte vårat lag men alla hade kul och det var det viktigaste (y) Här är några bilder från gårdagen..

erkänn snygg ridhjälm jag hade? ;D


willow blev busig och bockade lite haha.. tur att man är van !


jessica och ebba var supersöta ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0