5 dagar kvar!

Usch så tråkigt det ska vara att va sjuk då.. Jag har i stort sätt levt i den här fotöljen idag :o Man blir så laaat.
I morgon ska jag iaf vara frisk det har jag bestämt! Då ska jag till stallet och umgås med alla & framförallt med Roxane :) Hoppas det blir mer snö snart också så man kan tolka! Och med det menar jag skidor bakom häst, helt galet kul! :D

Är det förresten någon mer en jag som börjar få lite panik över att det är julafton om 5 dagar? Jag har inte köpt klart alla julklappar än ju.. fy. Får åka in till öret någon dag och göra det (y)

Hittade förresten några bilder på valparna ! Gud vad jag saknar dom <3


Dexter & Boris på bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0