inte så aktivt?

all my friends keep saying that it will be okay..

Jag har inte varit så aktiv i mitt skrivande sen jag var i Norge, jag vet! Jag tänker dock inte skriva varför eftersom det är ganska personligt.
Jag kan däremot säga att Roxane har börjat återgå till det normala ganska ordentligt nu, bara galoppen som är lite upp&ner haha men det blir bättre.
Nu tänker jag även ligga i hårdträning då det är KM i dressyr snart. Övergångarna och ställningarna måste sitta :)

Idag har jag kollat på dom andra när dom tränade för Anna B, alla var jätteduktiga! Har även ridit ut en sväng på Roxane också, hon skötte sig fint men var lite pigg :)
Efter att Ebba hade tränat klart så tog vi in Giglet och Stella (Anna Björkmans hästar) för att ta kort och filma, snyggingarna är ju nämligen till salu. Ebba ska klippa ihop ett bra filmklipp och lägga ut på youtube såsmåningom och jag fick ihop några snygga bilder också ;D
Säger till när dom finns ute på nätet så får dom som är intresserade ta sig en titt :)
Nu kommer snart Mysan till mig och stilar lite med moppen höhö.

en tjuvtitt på några bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0