Sista lovdagen

Sista dagen på påsklovet nu. Har varit väldigt härligt :)
Igår åkte jag ut till stallet och stannade där hela dagen! Va ju tvungen att ta igen dom där 4 dagarna jag missade när jag var i nkp ;) Tog ut Roxane och lät henne springa fritt på ridbanan, hon var störtglad haha!
Sen tog jag även kort när Linnea red Cassandra :)
Linnea följde med mig hem sen och sov här, fett nice med prat/tv/glass osv. Vi åkte ut till 11 imorse och då mockade vi först sen blev det dressyr.
Här är några bilder från gårdagen.




Ofta undrar jag vad jag skulle göra utan denna underbara häst som gör mitt liv så grymt bra. <3




Dom här bilderna får avsluta detta inlägg. I morgon är det som sagt skola igen så ikväll ska jag fixa inför morgondagen, duscha, lata mej osv.

Kommentarer
Postat av: mysan

fast bäst idag va fan diesel !! xD <3

2009-04-13 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0