Let's skip one day

Åh vad jag önskar att man kunde hoppa över vissa dagar, bara sudda bort dom. Som i morgon till exempel när vi har nationella prov i matte.. kan vi kanske hoppa över torsdagen den 23/4-09? Äre okej eller? 
Jag är värdelös i matte, jag skojjar inte. Dom som känner mig vet att det är mitt absolut sämsta ämne ;o 
SUG MIG ! Jag vill vägra. 

Ni kan ju se det som står ovan som en liten parantes eller något. 
Förövrigt så saknar jag päronet Andrea tokmycket :o Suget efter prat & energidryck med henne är farligt stort just nu haha. Men hon ligger väl säkert och steker på en strand i Spanien det baconet (a)
Kom förresten på att vi inte behöver hoppa över hela dagen i morgon för jag ska träna på kvällen.
På fredag ska jag vara med min älskade vän Linnea :)
På lördag är det dagisfest haha. Dagiset jag gick på firar med andra ord 20 år så alla som har gått där är välkomna dit ;)
På söndag blir jag stor flicka, sweet sixteen ftw.
Sen taggar vi valborg också, aight? Förfest någonstans med grillning och sen till brasan på kvällen är ungefär det jag, Jessica och Lisen hade tänkt oss haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0