Dagis 20 år.

Sitter och funderar på hur jag ska börja detta inlägg.. Har skrivit flera olika sätt nu men raderat alla haha, antar att det får börja såhär då?
Dagen har iaf varit klart godkänd :) Var i stallet vid 10 och hjälpte till med Gustaf och Emelie sen longerade jag Roxane och efter det kom pappas kusin och min syssling ut o titta lite :)
När jag kom hem så åt jag först lite mat och sen in i duschen för att sen åka till mitt gamla dagis.
Det är ju så att dagsländan fyller 20 år i år och för att fira det så bjöd dom in alla som har gått/har barn på dagiset.
Jag gick mest omkring med lisfis och hennes syster ;d

Förut fick jag förresten ett sms från nöten Andrea där det stod "Sverige<3", fatta om jag blev glad haha? :D
Så nu sitter jag och väntar på att hon ska komma till asund :) Blir att gå ut en stund ikv och kanske kolla film eller något? Får se vart kvällen styr oss ;)
Här är lite bilder från dagen:


Kommentarer
Postat av: andrea

puss påre<3

2009-04-26 @ 02:45:21
URL: http://andrealeonora.blogg.se/
Postat av: andrea

haha BAILANDO

2009-04-26 @ 02:45:30
URL: http://andrealeonora.blogg.se/
Postat av: ellen

bailando bailand amigos adios, adios bajsa på din mamma :D:D haha! PUSS <3

2009-04-26 @ 12:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0