Helg med vänner & två år med min kärlek!

Sitter som en potatis i soffan med datorn i knäet och har plågsamt kämpat mig igenom gamla tentor på läkemedelshantering. Har missat dagens solljus och blivit trött som attan av att bara sitta här och försöka nöta in allt kring ansvar, ordinationer, patientsäkerhet osv.. Det känns som det aldrig tar slut och medveten om att detta bara är början på en otroligt maffig kurs gör mig inte mer motiverad. 
 
Jag har åtminstone haft en fin helg. Malins Niclas kom och hälsade på och hängde med henne, mig, Julius, Nattis och Ajrisa för lite knytismiddag hos oss innan bowling & utgång! Det var superkul även om jag (som vanligt) var helt värdelös på att pricka rätt och Nattis fick till och med slå några klot åt mig för att jag skulle komma ikapp poängmässigt! Jag förlorade ändå. Men tack hörni för att ni är så himla himla bra och jag blir så glad i erat sällskap!! 
 
Igår firade jag och Julius två år tillsammans. Det är så svårt att sätta sig in i hur fort tiden går och det är först när man blickar tillbaka till början av vårt förhållande som man inser hur länge det har varit han och jag. Vi är så himla tajta, han vet allt om mig och jag vet allt om honom. Vi finner trygghet och stöd i vårt förhållande och vet precis vart vi har varandra. Det är så himla fint när man tänker på det, att ha en alldeles egen person att dela sitt liv med. Han är min person och jag skulle känna mig fruktansvärt tom och ensam utan honom i mitt liv. Det är väl ungefär det jag har lärt mig att kärlek är under dessa två år, men framför allt är nog äkta kärlek (och detta är nog det viktigare) att kunna säga till när man ska bajsa och sen bajsa med öppen dörr. Japp, når ni dit så toppar ni poängskalan för lyckligt par. 
 
Helgens nästbästa (alltså efter min och julles årsdag) var loppis tillsammans med Nattis. Vi fyndade lite var och mest nöjd är jag över en gammal ljuskrona i trä som jag målade och hängde upp över sängen. Det blev verkligen jättefint och passade som handen i handsken i vår lägenhet! Nu ska jag städa iordning lite och se om det finns något annat än plugg att pyssla med. Puss till er som orkar läsa :) 
 
En liten samling av alla bilder som finns på oss två. 
Loppisfyndet för endast 20 kr!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0