drunknar i böcker & svåra ord.

 
Min astma är absolut det allra sämsta med att vara jag. Inte för att jag är emot alla fina träd & blommor som slagit ut utanför fönstret, men det är så jäkla mycket pollen & jag har vaknat med nästintill andnöd dom senaste dagarna och slängt mig på pulmicorten. Så igår fick jag nog & fixade läkartid för att dels förnya min pulmicort, och dels få en ny medicin utskriven som jag ska ta innan jag går och lägger mig. Testade första kvällen igår och idag var det faktiskt märkbart bättre. Tacktack för mirakelmediciner, även om jag gärna skulle slippa! 

Har så mycket plugg just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Och samtidigt som jag måste plugga så vill jag så gärna hinna med att träffa klassen för "avslutning-på-terminen-häng" och  fira tvillingarna i helgen. Ska slå kullerbyttor den 7 juni när jag går ut från tentasalen och förhoppningsvis har en bra magkänsla. Sen är det äntligen sommar och jag kan äntligen slappna av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0