sistarycket tentaplugg!

 
Ouff vilken dag. Vill bara att den ska vara över, så jag kan göra den där jäkla tentan imorgon & få den ur världen!! 
DOCK bjöd dagen på en kanonstart då jag kikade min mail och såg att jag fått svar på en intresseanmälan angående lägenhet, så nu ska jag & Julius på visning nästa vecka!!! WIII äntligen händer det lite i mitt never-ending-sökande. Lägenheten ligger här i Örebro och enda minus är att den är liite för stor för oss två, och liiite för dyr. Men en visning skadar ju inte? Vi kanske hatar den haha. Ska bli jäkligt kul ändå, jag har ju aldrig varit på någon visning förut!! 


Kommentarer
Postat av: jullis

Ååhh vad kul! och framförallt vuxet :D <3

2013-03-27 @ 23:34:40
URL: http://juliaamen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0