träning & biomys

 
Hejhallå. 
 Jag har fångat dagen med ett träningspass på förmiddagen - bröst, axlar och biceps stod på schemat idag och det var då längesen jag kände mig så nöjd efter en träning. Dessutom vågade jag mig in i rummet med dom fria vikterna också, där jag har undvikit att hänga eftersom det oftast kryllar med jättearmar och tvättbrädor där inne. Och så kommer jag och orkar lyfta skivstången... Det ska jag försöka ändra på dock, och jag och julle pushar varandra så träningen blir tio gånger roligare. 
 
Nu är vi precis hemkomna från bio - berättelsen om pi. En helt fantastisk film om en indisk pojke som råkar ut för ett skeppsbrott och tvingas överleva ensam på en livbåt mitt ute på havet, tillsammans med en otämjd tiger. Rekommenderar er att se den, för den var verkligen jättefin & superbra gjord. Resten av kvällen tänker jag spendera framför någon fin film här hemma istället. Imorgon väntar ett nytt träningspass - rygg och biceps, och sen får vi se om jag hinner träffa oscar en sväng också eller om det hinns med på onsdag istället. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0