never to touch and never to keep.

 
 
"Well you see her when you fall asleep
But never to touch and never to keep"
 
Sådär så var första skolveckan på universitetet avklarad och det känns som jag har gått där i flera år haha. Det har varit lätt att komma in i allting & allt som jag tyckte verka krångligt i början gick som en dans. Känner absolut att jag har hamnat rätt. Efter föreläsningarna kilade jag upp på stan en sväng & köpte mig en pyjamas, samt tvättnötter av Oskar och Petter som stod och sålde med sitt UF-företag i kylan. Kanonbra idé tycker jag. Ett kilo räcker i ca 1 år & nötterna ersätter både tvättmedel och sköljmedel - perfekt för mig som hela tiden måste tänka mig för vad gäller dessa, då jag är känslig mot starka dofter mm. Helt klart värt 150 spänn.
 
Nu har jag skrivit lite på min del av seminariumet och ska ladda batterierna en stund innan kvällens älgjaktsfest drar igång. Nollehelg nummer 2 med andra ord, och jag är taggad som vanligt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0