lediga tråkiga vardag.

 
Hejhå. 
Min vardag ser så upp&nervänd ut när det plötsligt är jag som sitter hemma och väntar på att Jullis ska sluta jobba. Jag är glad för hans skull dock, att han får rutin på sin vardag och får ta ett litet kliv in i arbetslivet han också! Att han dessutom trivs skitbra på MSI är ju bara en jäkligt stor bonus. 
 
Och så jag då.. som också får en nystart i mitt liv med universitet och grejer. Är väldigt nervös men även väldigt ivrig på att få komma igång och få lite rutiner jag också, träffa nya människor och testa på studentlivet. Ska bli sjukt spännande och jag är säker på att efter de första veckorna med nollning, när jag har lärt känna andra i samma nervösa sits och fått lite klarhet i allting, så kommer det bli skitbra. 
 
Nu ska jag kika på Harry P och invänta Julius, sen kilar vi till Marieberg en sväng & imorgon ska jag möta upp Alvina för lite litteraturletande. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0