hemhemma i asund.

 
Hejhallå. 
Kilade till Örebro igårkväll, för att träffa Jonathan & prata om allting som vi ville säga just nu, allt som är jobbigt & allt som är bra. Vi skrattade åt hur allt bara går utför just nu, och åt gamla minnen från gymnasiet som när jag tappade drickan på McDonalds i Stockholm, och Jonte skämdes så åt min klantighet haha. Hur som helst är det så himla skönt att ha honom nära och att vi kan göra varandra lite gladare när livet går emot oss lite för mycket. 
 
Nu har jag gått snöpromenad med min lurviga hund, och ska alldeles snart åka ner och hälsa på min älskade farfar.  Jag har fått förklarat för mig av pappa att han inte är i samma tillstånd som sist jag såg honom, och jag vill verkligen inte sitta där och gråta. Jag vill vara glad och njuta av farfars sällskap precis som alltid, utan att tänka att det kanske är det sista. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0