nyinflyttad!

 
 
Ja det var då själva fan vad allt har gått i hundranittio senaste dagarna. Fick nys om en lägenhet i Örebro i torsdags tack vare Jonathan och igår (onsdag) flyttade vi in. Herregud haha, inte ens en vecka tog det!! En jättefin liten lägenhet i Örebro, perfekt läge & jättebillig för mig & Julius. Har sprungit på IKEA efter dagens föreläsning & labbintro och shoppat både det ena och det andra men har säkert glömt hundra saker ändå. 

Samtidigt har vi börjat en ny kurs i skolan & jag har haft 4-timmarsföreläsningar från morgon till kväll hela veckan typ. Dock är det här verkligen min grej, anatomi med fysiologi! Så mycket roligare & mer intressant än vetenskapsmetodik!! Nu kallar jobbet snart igen. Fan vad jag vill sova
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0