in the end, everything is pretty damn good.

 
Aldrig trodde jag att jag skulle sitta så nöjd och tillfredsställd den här söndagen, efter en helg som både har varit SÅ bra och SÅ jobbig. Till att börja med, en helt fantastisk fredag tillsammans med mina underbara arbetskamrater! Konferens, gokart och middag som kick-off på säsongen som har premiär kommande helg. Jag hade så roligt hela dagen och kände hela tiden hur mycket jag trivs i dom här personernas sällskap - ett sällskap som nu dessutom har utökats lite och blivit ännu mer kanonbra! Så tack teatergänget för en toppenfredag! :) 
 
Sen kom den där extremt långsamma lördagen och det var faktiskt längesen som jag kände mig så otroligt ensam. Mm, igår saknade jag min flyttfågel Josefina något kolosalt. Och alla andra som har flyttat härifrån, typ Jullorna, Emma, Liridona.. uschofy vad jag känner mig lämnad kvar här ibland. Men så har jag ju faktiskt så många fina personer kvar också (men som typiskt nog hade planer för den här helgen vilket gjorde att jag blev totalensam hehe). Anyway, I love you all. 
 
Den här veckan blir långt ifrån långtråkig i alla fall. Jobb hela dagen imorgon - fixa i ordning vinkällaren, städa osv osv, se förhandsvisning av "Viskar om mord" på tisdag, jobba på genrepet på onsdag, middag & bio med härliga Emma på torsdag och sist men inte minst premiärfredag och jobbhelg! Sounds perfectly okey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0