tripp till linkan & twinsen!

 
Nä. Det där med fotoblogg var då inte riktigt min grej. Tog liite för mycket tid att dag ut & dag in sortera och välja vilka av dagens tusen foton som jag ska lägga upp. Därför hänger jag nog kvar här ett tag till, där jag kan skriva lite strunt närsom helt enkelt :)
 
Det har ju dock hänt en hel del sen jag skrev här sist, och jag har inte heller uppdaterat på fotobloggen. Ett litet break. Hur som helst så har jag haft en kanonvecka och spenderat mina lediga dagar hos favorittwinsen i Linköping. Så fantastiskt skönt att se dom båda igen, samt träffa Clara, Hanna för ett par öl & skitsnack, Terese för en fika i Norrköping och en snabb påhälsning hos Alvin i hans lilla etta. Hela vägen hem önskade jag att jag kunde ha stannat i flera veckor till hos Julia och Josefina. Ni är två av mina närmsta vänner, och som jag varken kan eller vill leva utan. 
 
Ett par öl och några gratis-shots från Jeff & en lite allt för påträngande engelsman på O'Learys som sagt, och en fin promenad längst stångån och Linköpings "vinterljus". Godis och filmmys, mornar med julstämning och prat om allt mellan himmel och jord. Nu längtar jag tills nästa gång vi hinner träffas!! Puss

Kommentarer
Postat av: julia

Love you!

2012-12-06 @ 10:52:50
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0