jag tappade lyckan.

Jag drömde något inatt som jag trodde var sant, och allt var så förbaskat bra!
Sen vaknade jag upp till min verklighet som är allt annat än perfekt just nu. Det är för mycket kaos,
jag orkar inte

Jag åkte hem tidigare från skolan, kände inte att det fanns någon anledning att gå omkring omotiverad i flera håltimmar innan en sista lektion. Istället kröp jag ner i soffan och hade en skypedate med min bästa vän som är alldeles för långt bort nu när jag skulle behöva henne här!
Julia fick mig i alla fall på bättre tankar. Så som alltid ♥


jag saknar Norge, sommarstugan och alla fina dagar. precis den där stunden var jag så förbaskat lycklig!

Kommentarer
Postat av: julia

Jag älskar dig!

2012-01-18 @ 19:40:39
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0