vad är en premiär utan lite karusell?

Premiären igår var stressig, lite kaos, lite krossade glas och upp & ner och fram & tillbaka. Ändå måste jag säga att vi hanterade alla stressiga situationer rätt bra och till slut vart allt väldigt lyckat! Men sådär ska det väl vara på premiärer, när många är nervösa osvosv. Still, it was funny!

Så nu sitter jag här och njuter lite av min enda helgtimma den här lördagen. Har ätit mummafrukost i form av rostade mackor och oboy och ska snart hoppa in i duschen, dra på mig jobbkläderna och åka iväg till teatern igen för närmare 13 timmars jobb!! Pjew, kommer vara helt slut i huvudet och kroppen inatt när jag promenerar hem till Linnea och övernattar där. Imorgon måste jag hinna med att städa rummet, akvariumet, skriva cv, plugga lite teckenspråk och skriva lite PA. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0