tröttis efter jobbkväll.

Äntligen nerkrupen i min säng hemma i Askersund efter en tuff jobbkväll. Hela jag är slutkörd och jag längtar så mycket till söndag kväll då jag kan andas ut & få lite ledigt i två dagar. Sen är det ju faktiskt sista jobbhelgen att kämpa sig igenom innan julledigt. Ska bli superskönt
 
Jag älskar att ta vara på dom här stunderna då det är bara jag. När jag inte jobbar så är jag med vänner eller Julius och oftast delar han min säng om natten, så dom kvällar som jag är ensam kan bli jättejobbiga om jag använder dom till känna mig ensam istället för att rent av njuta lite. Därför ligger jag nu och tuggar på en kantarellmacka som pappa hade sparat undan till mig, och Nisse ligger vid mina fötter och spinner. Har dessutom laddat ner nyaste vampire diaries avsnittet som jag ska kika på innan mina ögon faller ihop. 
 
Avslutar detta inlägg med att önska STORT grattis till min fina vän Sanna som fick en liten bebis för bara några timmar sen. All lycka till dig och Alex, och eran lilla Thilde. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0