lite julklapps inköp check!

Hallådär
 
Hänger hemma hos Julle, supertrött efter en hel dag med julklappsinköp. Dock hittade vi endast julklapp åt mamma & pappa, lilla Lycka och så köpte jag ett par skor till mig själv, eller stövlar rättare sagt. 
 
Städade mitt rum & garderob igår och återfann min borttappade photoshopskiva, så nu sitter jag och försöker installera så gott det går här hihi. Förhoppningsvis lyckas jag snart också och då kan jag börja fixa och trixa med alla mina bilder igen :) I övrigt så njuter jag mest över att vara ledig, och att helgen som kommer blir min sista med jobb innan jul & nyår! Ska bli så skönt med lite ledigt innan skolstart för mig i vår (om jag nu bestämmer mig för att hoppa på). 
 
 Haha, här ser ni vilken superskillnad det blev i min garderob när jag tog ett riktigt städryck.. jisses. 
 
Här blev mitt första julbord i år - i köket på jobbet med kockarna & Linnea. Lite annorlunda men gott som fan. 
 
Jag kommer ihåg hur ledsen jag var då jag berättade för Julia att vi alltid hänger upp norska flaggor i vår julgran, men att åren har slitit sönder dom och att vi därför bara har några få flaggor kvar. Så här om dagen när jag hittade dessa i köket blev jag hur glad som helst. Snälla Blenda har skickat dom från Oslo så att våran gran kan vara lika fin i år igen. Tusen takk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0