Framme i Oslo!

Så mina vänner, har jag äntligen kommit fram till Oslo och sitter nu hemma hos familjen Waadeland i Linas lilla flickrum som jag får låna under dagarna jag är här :)
Det är svårt att säga mycket mer om läget just nu, men jag känner mig faktiskt rätt så hemma här trots att det bara har gått ett par timmar. Oslo är så fint och utsikten från huset är otrolig! (ska ta bild på den innan jag åker hem, jag lovar). Dessutom är det en rolig mix av människor och allting är så stort haha. För en småstadsbo som mig - jag som till och med går vilse i Örebro - så är det lite skillnad. Men ändå skulle jag garanterat kunna bosätta mig här i framtiden.
Nu ska jag göra lite nytta och plugga svenskauppsats om Selma Lagerlöf! Ska försöka komma i säng tidigt ikväll också, för imorgon ska jag ju till skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0