du målar höstens alla färger

Jag sitter här med en hel ask chokladbollar och bara trycker i mig!! Men efter en plugginsats på filosofi så känner jag mig värd det.. även om jag säkert ångrar mig en smula när jag inte kan resa mig upp ur soffan längre ;) Sucks to be mig då.
Nu ska jag berätta lite kort om min lugna och mysiga helg!
På lördagen kom min syster hem och hälsade på. Vi drack vin tillsammans med mamma och pappa och myste med massa prat och god mat, samt kikade på Hur många lingon finns det i världen? Åh den filmen är så härlig, även om jag har sett den tre gånger nu!!
Igår la jag ner lite energi på att plugga matte & filosofi och sen kom Linnea hem till mig på kvällen! Vi hade hur mycket som helst att prata ikapp om (eftersom hon jobbar så förbannat mycket nu för tiden) så det slutade med att vi pratade varandra till sömns.
Nu ska jag ta en promenad med Nessebus och sen ska jag plugga lite filosofi igen. Livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0