veckan kryper fram, helgen springer förbi

Hej där ute på alla krossade hjärtans dag! Vad fint att alla vi som inte har någon att dela vår kärlek med också får en dag på året! Och perfekt att det är en kall höstdag, eller vad säger ni?
Jag sitter med en slarvigt uppsatt toffs i myskläder och lyssnar på Lalehs  egna härliga version av Tomas Ledins Just nu, och gud vad duktig hon är!

Sitter även och funderar på vad sjutton jag önskar mig i julklapp! Mamma har redan börjat tjata om en lista att bocka av, men jag har ju så fruktansvärt svårt när det gäller sånt där. Kommer aldrig på saker som jag faktiskt behöver.. Dock känner jag inget direkt behov efter något just nu heller (förutom kläder hihi, så tror att mina julklappar kommer vara väldigt mjuka). Presentkort, kläder och pengar funkar ju alltid, visst? 
Så måste jag börja tänka på vad min familj önskar sig också!! Även om julafton känns väldigt långt bort, för vart sjutton är snön? Jag och Nelson längtar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0