vårpromenad!

somnade efter en timmas långt telefonsamtal med min fina kille igår & var sen inställd på att gå upp klockan 7 för att ta hand om nelson, men ingen mamma väckte mig imorse så jag sov till halv 1 (!!!) istället. herregud att halva dagen har gått när man vaknar så sent. mamma förklarade sen att hon hade haft så lätt att gå upp imorse så hon tog nelson åt mig, väldigt snällt tycker jag! :)
när jag iaf vaknat så gick jag ner och möttes av ett gäng glada mammor som var här på frukost & fika och när dom sen åkte hem så gick jag och mamma ut på långpromenad med nelson!
solsken, plusgrader & kameran var självklart med så här kommer lite bilder från promenaden.
nu ska jag snart äta mat och sen åka till laxå för att stanna resten av helgen där! pusspuss
världens finaste valp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0