universitetesbesök!

jättefina kaffemuggen!
fina admir på föreläsning om att studera utomlands!

åh nu är jag tillslut hemma efter en heldag i örebro!
en tripp till universitetet & shoppingtur stod på schemat och nu är jag alldeles slut. vi har gått på fyra föreläsningar idag, jurist & rättskunskapsprogrammet, civilekonomprogrammet, studera utomlands och psykologprogrammet! känner dock fortfarande att jag inte har en aning om vad som passar bäst för just mig. är jättesugen på att åka utomlands och studera så det känns som det lutar däråt, sen är väl bara frågan vad jag ska studera också haha.
men det var intressant att lyssna om de olika programmen! jonathan är nog säker på att han ska gå civilekonomprogrammet och jag är lite avis på honom (och alla andra) som vet vad dom vill bli..
anyway! efter universitetsbesöket mötte jag & linnea upp några (för mig) nya tjejer och gick och käkade med dom tillsammans på kinamuren mums! jättetrevligt var det och tjejerna var hur snälla & roliga som helst :)
admir mötte upp oss där på kinakäket & sen gick vi vidare på shoppingtur, han jag & linnea! jag spanade överallt efter en väska men nääe vad kräsen jag är ibland.. så kom endast hem med en tröja! (något som jag verkligen inte behöver mer av).
nu har jag precis kommit hem från bussresan till askersund men funderar lite på att åka tillbaka till örebro ikväll då admir är ensam hemma i sin brors lägenhet & ville att jag skulle komma.. men blö det blir så sent så jag vet inte om jag orkar åka hela resan tillbaka en gång till! well oh well, nu ska jag iaf plugga lite spanskaglosor innan jag glömmer bort dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0