jobbintervju check!

nisse!
hejdär!
nu har jag alldeles nyss kommit hem från en arbetsintervju. det gick bra & jag hoppas jag gav ett bra intryck.. dock finns det ju andra som har sökt så jag får inte besked förrän om några dagar! så nu ska jag hålla tummarna och hoppashoppashoppas att jag får det här jobbet!
imorgon ska jag nog pallra mig iväg till skolan igen, mest för att admir ska göra samma sak & vi har två månader tillsammans imorgon så vill gärna träffa honom då :) dessutom missar man så otroligt mycket när man är borta i några dagar.. pjew samhäll alltså! fick dock reda på av linnea att provet är på onsdag vilket ger mig en extrakväll att plugga!
nu ska jag krypa ner i soffan & vänta på ett phonecall från min fina. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carro

haha vilken söt tjock katt >.<



Vill träffas snart :O <3

2011-03-28 @ 21:32:02
URL: http://CcNn.bloggplatsen.se
Postat av: sv;

haha jaa han är en riktig bulle ;) ja det vill jag också! :D

2011-03-29 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0