Dan före dopparedan!

Har ni sett så fint jag och mina syskon klädde granen igår? Finaste på länge, helt klart! Och några norska flaggor i toppen också, en absolut självklarhet :) Julstämningen är på topp här hemma och jag kände mig som ett litet barn när jag kikade under granen efter paket med mitt namn på hihi.

Idag har jag sprungit en sväng så att jag med gott samvete kunde trycka i mig av den mumsiga julmaten nu på kvällen! Och så har jag varit vid mormors grav en sväng också och önskat henne god jul. Kan inte förstå att jag har tagit mig igenom åtta julaftonar utan henne nu och jag saknar henne exakt lika mycket som när jag var 10 år. Tänk den som har sån tur och får fira jul med alla sina nära och kära.. vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0