a day without you, just isn't fair

sitter och lyssnar på en av mina gamla spellistor på spotify, en massa fina låtar som speglar mitt liv perfekt så som det är nu!
erik kom förbi efter jobbet, vi bakade en kaka (som blev tio gånger bättre när julia & josefina var här) haha, men den blev rätt god trots sitt utseende :)
efter kakbaket myste vi med glass framför filmen how do you know innan det blev dags för erik att åka hem till sig igen.
fick förresten ett önskemål från syster förut, att jag ska komma och bo i hennes lägenhet och vakta hennes dvärgkisse medans hon är i turkiet!! så den 7 september flyttar jag till kumla för ett litet tag. erik får flytta med mig också, så jag slipper sova ensam :) men det ska bli kul att testa sin vuxna sida lite - ingen som lagar mat.. ingen som handlar.. det ska nog gå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0