you can't take away the greatest love

sitter här och bubblar av bra humör & massa lycka! följde med pappa in till hallsberg förut en stund och motionssimma och efter det så hoppa jag (för första gången på väldigt länge) i mina ridkläder och åkte ut till josse för att hoppla hennes supersöta fjording! fytusan vad mysigt det var att rida en hösttur i skogen igen!
men känner ändå att det räcker såhär, att hjälpa mina söta vänner ibland när jag känner för det och när det är okej för dom, det räcker väldigt bra :)
här är två bilder på mig och mysiga ramona! :)

Kommentarer
Postat av: jjosse <3

ni va så söta! :')

2010-09-26 @ 20:10:16
URL: http://jjosse.blogg.se/
Postat av: ellen

naw tack :) hon var jättemysig! :)

2010-09-26 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0