smiling but i'm close to tears



hade en helt sjukt rolig kväll igår följt av en av dom värsta nätterna i mitt liv.. helt okej eller? nejmen.. emma och jag åkte in till örebro igår & kollade på bio! i rymden finns inga känslor såg vi och den rekommenderas verkligen, jättesöt film men dock lite knepigt slut enligt mig ;)
anyway.. när vi skulle hem sen så missa vi att byta buss i kumla haha! och inte vågade vi säga något till bussis heller så vi följde vackert med tills han stannade nånstans och undrade vad vi fortfarande gjorde på bussen, fy så dåliga vi är. men bussis var supersnäll & ringde upp en buss som skulle till askersund som väntade på oss, mycket tacksamt för varken jag eller emma känner någon som vi hade lust att ringa i kumla tihi! men skrattade åt det gjorde vi iaf, alooooot! kan ni tänka er vad dumma vi kände oss? aja.. nästa gång ska jag iaf kolla upp extra vart bussbytet sker!
emma hoppade av hos sig så dom sista 10 minutrarna fick jag umgås med mig själv som den schizofren jag är! men så fort jag kom hem så fick jag tokigt ont i magen.. sådär krampaktigt som jag får ibland. tog massa tid innan jag kunde somna och vet inte hur många gånger jag vred och vände i sängen för att minska smärtan så mycket som möjligt! och när jag väl hade somnat så drömde jag otäckt och vaknade efter två timmar igen. efter det kommer jag inte ihåg så mycket mer än att jag gick in i huset och vaknade av att mamma puttade på mig och frågade vad jag gjorde på badrumsgolvet? wtf ;s måste ha lagt mig där för att det är så kyligt och skönt tihi. mammsen bäddade åt mig på soffan och så somnade jag där i stället och sov resten av natten tills klockan slog 07.15!

nu har jag inte kunnat sova mer och magen är fortfarande inte helt okey.. jag måste verkligen checka upp varför den spökar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0